Starostwo Powiatowe w Złotoryi prowadzi nabór kandydatów na wolne stanowisko pracy w wydziale finansowym.
Księgowy, bądź księgowa musi się wykazać między innymi: minimum dwuletnim doświadczeniem w księgowości, wykształceniem wyższym ekonomicznym, dobrą znajomością komputera, m.in. obsługą programów Word, Excel, BESTi@ oraz znajomością ustaw o podatku VAT, ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości oraz ustawy o samorządzie powiatowym.
Od kandydatów oczekuje się: kreatywności, samodzielności, umiejętności pracy w zespole i zdolności analitycznego myślenia.
Do zakresu obowiązków urzędnika należeć będzie: ewidencja deklaracji podatkowych VAT podległych jednostek, egzekwowanie terminowości dostarczania dokumentów podatkowych jednostek podległych, sporządzanie łącznej deklaracji VAT, ewidencja dowodów źródłowych dotyczących VAT, ewidencja i rozliczanie funduszy pomocowych, nanoszenie danych do systemu BESTi@.
Aplikacje można składać do 7 grudnia 2016 r. Listę niezbędnych dokumentów można znaleźć w OGŁOSZENIU.
(Zdjęcie pochodzi ze strony nbp.pl)