Starostwo szuka urzędnika do księgowości

Starostwo Powiatowe w Złotoryi prowadzi nabór kandydatów na wolne stanowisko pracy w wydziale finansowym.

Księgowy, bądź księgowa musi się wykazać między innymi: minimum dwuletnim doświadczeniem w księgowości, wykształceniem wyższym ekonomicznym, dobrą znajomością komputera, m.in. obsługą programów Word, Excel, BESTi@ oraz znajomością ustaw o podatku VAT, ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości oraz ustawy o samorządzie powiatowym.

Od kandydatów oczekuje się: kreatywności, samodzielności, umiejętności pracy w zespole i zdolności analitycznego myślenia.

Do zakresu obowiązków urzędnika należeć będzie: ewidencja deklaracji podatkowych VAT podległych jednostek, egzekwowanie terminowości dostarczania dokumentów podatkowych jednostek podległych, sporządzanie łącznej deklaracji VAT, ewidencja dowodów źródłowych dotyczących VAT, ewidencja i rozliczanie funduszy pomocowych, nanoszenie danych do systemu BESTi@.

Aplikacje można składać do 7 grudnia 2016 r. Listę niezbędnych dokumentów można znaleźć w OGŁOSZENIU.

(Zdjęcie pochodzi ze strony nbp.pl)

Komentarze

komentarze