Ile dwie powiatowe szkoły mają z billboardów?

Dwie złotoryjskie placówki oświatowe, których organem prowadzącym jest Powiat złotoryjski, umieją doskonale wykorzystać swoją atrakcyjną lokalizację. Od wielu lat na ich terenach, doskonale widocznych z drogi wojewódzkiej nr 328, można zaobserwować billboardy.

Szkoły mają z tych reklam konkretne wpływy. Firmy, które są właścicielami konstrukcji płacą im za dzierżawę miejsca, na których stoją. Najlepiej wychodzi na tym Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Złotoryi, który w ubiegłym roku zarobił na tym aż 15 334,93 zł. Od dyrektora placówki pana Pawła Gorczycy uzyskaliśmy następujące zestawienie umów:

Mniej zarobił Zespół Szkół Zawodowych w Złotoryi, lecz wpływy z tego tytułu też nie były małe i wyniosły 6 520 złotych. Szkoła ma lub miała zawarte nastepujące umowy:

a) umowa dzierżawy z dnia 02.02.2015 r., PPHU „Janpol” Sp.C. Z. Kubicz. J. Koralewska, Złotoryja – okres umowy 02.03.2015 – 02.03.2017
b) umowa dzierżawy z dnia 01.05.2015 r., REN BUT Sp. z o.o., Złotoryja – okres umowy 01 05.2015 – 30.04.201 7
c) umowa dzierżawy z dnia 02.01 .2015 r., PHU „DUO”, Złotoryja – okres umowy 02.01.2015 – 30.06.2015, 01.09.2015 – 31.12.2015, 02.01.2016 – 30.06.2016, 01.09.2016 – 31.12.2016
d) umowa dzierżawy z dnia 02.01.2015, BD- MAKS, Złotoryja – okres umowy 02.01.2015 – 31.12.2017
e) umowa dzierżawy z dnia 04.01.2016 r., Materiały Budowlane POSADOWSKI, Złotoryja – okres umowy 04.01 .2016 – 31.12.2017

Wpływy z samych billboardów tych dwóch powiatowych szkół w ubiegłym roku zasiliły budżety szkół kwotą 21 854,39 zł.

To kolejny pozytywny przykład, że dyrektorzy szkół i nauczyciele umieją korzystać z powierzonych im składników majątkowych. Poza billboardami potrafią także uzyskiwać wpływy z wynajmu sal. Przy wielu szkołach działają sprawne stowarzyszenia i fundacje.

Komentarze

komentarze